Burada en sık sorulan soruları topladık. Destek ile iletişime geçmeden önce lütfen bunları okuyunuz
Kargo Bilgisi
Hangi nakliye yöntemleri mevcuttur?
Siparişleriniz sizlere anlaşmalı kargo şirketleri ile gönderilecektir. Siparişlerinizin çeşiti ve desi bilgisine göre kargo firması farklılık gösterebilir.
Uluslararası gönderim yapıyor musunuz?
Evet, sadece Yurtiçi değil Avrupa başta olmak üzere dünyanın çeşitli bölgelerine satışımız bulunmaktadır. Brio bir Uluslararası ticaret işletmesidir. Konu hakkında daha fazla bilgi almak için şirketimiz ile iletişime geçiniz.
Tahmini teslimat tarihini nasıl öğrenebilirim?
Siparişiniz aksi bir durum yaşanmadığı sürece aynı gün içinde kargolanır. Aksi bir durumda veya teslimatın normalden daha fazla süreceği durumlarda şirketimiz sizlerle iletişime geçip süreç hakkında bilgilendirme yapacaktır.
Siparişimi farklı yerlere göndermek için bölebilir miyim?
Evet, Bizlere mesaj yoluyla veya telefon ile ulaşarak siparişiniz içindeki ürünleri farklı yerlere göndermeyi talep edebilirsiniz. Fakat bu durumda sipariş tutarınız farklılık gösterebilir. Detaylı bilgi için bizimle iletişime geçiniz.
Ödeme Bilgileri
Hangi ödeme yöntemleri mevcuttur?
Kredi Kartı ile ödeme yapabilirsiniz. Ödemeleriniz 3D Secure ile güvence altındadır.
Bir ürünü nasıl iade edebilir veya değiştirebilirim?
İade veya değişim işlemlerinin daha sağlıklı olması açısından bizimle iletişime geçip iade veya değişim talep edebilirsiniz. Üründe müşteri kaynaklı bariz bir hata olmadığı sürece iade ve değişim isteğiniz kabul edilir ve en kısa sürede çözüme ulaştırılır. İade ve Değişim için “Şartlar ve Koşullar” sayfamızı ziyaret ediniz.
Bir siparişi nasıl iptal edebilirim?
Hesabım>Siparişler>Siparişimi iptal et diyerek siparişinizi hızlı bir şekilde iptal edebilirsiniz. Bu yol ile iptal ettiğiniz taktirde her hangi bir gelişme yaşanmıyorsa bizimle iletişime geçerek iptal işlemini hızlıca sağlayabilirsiniz.
Hala Sorularınız mı Var?
Tüm sorularınızı yanıtlamaktan mutluluk duyacağız.